jueves, 1 de agosto de 2013

30 Juliol-Pakse-Don Khong

La nit ha estat bastat durilla, no ens podiem ni estirar del tot i va començar a ploure entrant aigua pel meu costat. Una nit més en la que vam dormir molt poc però superable :-)
Arribem a Pakse i agafem una moto, (o ens agafa) unida a un sidecar, aquest transport és nou! La gent tranquila, gens agressius, quin descans!
Anem a una cafeteria on hem quedat amb el propietari d'una guest house en la que ens allotjarem. Quan Arnau va trucar per a reservar, coincidia que el propietari estava a Vientiane i ens vam poder veure. Ens va oferir la possibilitat de fer una volta per unes plantacions de café (bolavent plateau) quan arribessim a Pakse i portar-nos a la guest a la illa de Don Khong. Esmorzem i a l'estona apareix. Es sumen també una parella de suissos que hem conegut al bus nit.  Visitem les plantacions situades a 1300 m i fem un bon cafetó. Parem a veure unes cascades i fem camí. Arribem al transbordador per a passar a la illa, però quedem aturats una estona ja que comença a caure aigua com no està escrit. Al cap d'una estona para i proseguim el camí.
Sopar (un peix esquisit) i a descansar, avui ho necessitem!