miércoles, 31 de julio de 2013

29 Juliol-Vientiane-Pakse

De bon matí agafem les bicis i ens dirigim a comprar els bitllets pel bus nit per al mateix dia, per anar a Pakse, al sud del país.
Avui voltem per les afores de la ciutat per a visitar temples dels destacats. Fem una bona pedalada d'anada i tornada, sortejant el tràfic dens del migdia.
Dinem molt ràpid, de fet jo faig un take away ja que faré un curs de teixir amb els típics telars mentres Arnau es queda voltant.
El curs es fa a un centre a les afores de la ciutat, que es dedica a ensenyar a dones de la zona. Em porten en furgona,uns 20 min de camí aprox.
En arribar em fa una explicació del materials i de com treballen una senyora amb un anglès comprensible, i apa, a teixir.
Passo una estona entretinguda supervisada en nombroses ocasions, ja que no és gens fàcil i has de tenir molta força. Només van ser 3h i vaig acabar una mica baldada. Ja veureu foto amb el resultat...deixe-m'ho amb que em quedo amb l'experiencia :-) 
De tornada, un trànsit desastròs, costa arribar de nou al centre. Agafem uns entrepans i ens venen a buscar amb una furgona per anar a l'estació del bus nit, com li diuen ells sleeping bus.
Estació caòtica com esperable, plena de gent, paquets, algo suposadament per a menjar...pujem al bus i realment sense desperdici.
Mini cubiculs de pocs metres on suposadament haurem de dormir. Estem de sort i ens toca adalt i al costat del motor, podem tenir més sort??
Ens espera una bona nit mogudeta, per endevant uns 500 km recorreguts en unes 11h.
Arnau anuncia frase mítica del viatge: esto es un infierno y aún no ha empezado.
Jeje demà més detalls.

2 comentarios:

  1. Quins temples més bonics.
    Ja ens ensenyaràs la peça de roba que has fet!
    Bon viatge i bon descans...

    ResponderEliminar
  2. jajajaja, quin patir!!!!! ja m'agradaria a mi patir així!!!! ;-)

    ResponderEliminar