sábado, 3 de agosto de 2013

3 Agost -Don Khone-Bangkok

Avui ja de tornada cap a Bangkog. Camí ben complert: barca fins terra aprop de Don Det, on acumulen turistes que van a diferents destinacions, van omplint furgones i toca la nostra direcció a Udon situat a Tailandia. La furgona para a Pakse on esperem aprop de dues hores per agafar un bus cap a Udon (incloc la foto del xiringo). Segell sortida de Laos, caminem literalment cap a la frontera Tailandesa, segell Tailandia i tornem al bus. En terres Tailandeses, ja ens vol timar un tuk-tuk per a que anem amb ell en comptes del bus, i hem estat ben aprop de la confusió.
Dos grans canvis a nivell de carretera: ben asfaltades i conducció per l'esquerra.
Ens deixa el bus i agafem un taxi, ja es nota la diferencia de nivell adquisitiu respecte el seu país veí.Agafem vol amb una companyia recent que opera a asia ,Nok air, fins a Bangkog.
Arribem cansats a l'hotel, tot i així fem la primera volta pel mercat nocturn de PatPong. Falsificacions, turistes, preus més cars que els que recordavem la darrera vegada que vam ser-hi.
Cansats ens retirem per avui!